Uncategorized

מדיטציה לשינה

 

 

בדרך כלל כשאנחנו שומעים על אנשים שעושים מדיטציה, אנחנו מניחים שהם יושבים על מזרון בבית, בחוף הים או בכל מקום אחר, ומנסים להיכנס לסוג של זן, מצב בו שום דבר לא נוגע ולא מפריע להם, מצב בו זה רק הם והשלווה, שום מחשבה לא מטרידה אותם, שום רעש לא מפר את הדממה בו הם נמצאים.

אך יש גם מדיטציה נוספת, המדיטציה שמובילה לשינה.
זה אולי נשמע מוזר שאנשים עושים מדיטציה כזו, אך לא בהכרח, שכן יש סיבות מדוע אנשים בוחרים לעשות אותה, והן מאוד טובות. תחילה מה זו בכלל מדיטציה לשינה ולאחר מכן נסביר מדוע אנשים בוחרים לעשות אותה וכיצד.

מצב של מדיטציה לשינה, זה מצב בו אנחנו מנקים את הראש שלנו מכל המחשבות, מכל הטרדות, הרגשות, כעסים ודברים אחרים שליוו אותנו במשך כל היום, בשביל שנוכל להגיע אל הנקודה בה נוכל פשוט להירגע ולהירדם בשלווה. אנשים רבים מתקשים להירדם ועוד יותר קשה להם לישון שינה שלווה ורציפה. מדיטציה לפני שינה נועד לעזור להם.

אנשים עושים את זה, בשביל שיוכלו לישון כמו שצריך.
כך הם יוכלו להתעורר למחרת מלאים באנרגיות חדשות, אחרי שם הטעינו את עצמם היטב ומוכנים להתחיל יום חדש. אם נחשוב על זה, אנשים שנמצאים במצב שהם צריכים מדיטציה והם לא עושים אותה, אז הם גם לא ישנים טוב וגם נשארים עם כל התחושות והמחשבות. זה יכול להפריע להם בתפקוד היומיומי. לכן הם ימהרו לעשות זאת.

כיצד עושים את זה? יש דרכים שונות, יש כאלה שפשוט מנסים להפעיל על עצמם סוג של כוח שכנוע, הם לא מפסיקים להגיד לעצמם שעליהם לשכוח הכל ולהירדם, אחרים עושים דמיון מודרך, מדמיינים מקום רחוק, שקט, שלווה, מדמיינים שאין להם שום מחשבה בראש, יש כאלה שמקשיבים למוזיקה עדינה ושקטה ופשוט מנסים לשכוח מהכל ולהתמזג עם הצלילים.

זה יכול לקחת זמן, זה בוודאי מחייב שיהיה שקט מסביב ואם אפשר גם שלא יהיה אור, ואם נרדמים תוך כדי, אז לא קרה כלום, הכל לטובה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *