Uncategorized

מדיטציה לשינה – כיצד עושים זאת?

על פניו, הרעיון של מדיטציה לשינה נשמע מעט מופרך. הרי כשהולכים לישון, אנחנו נכנסים למוד מסוים של מדיטציה. אנחנו חדלים מכל פעילות ויכולים לישון. זה כל הרעיון של שינה.

אך כפי שאנחנו יודעים, לא מעט אנשים מתמודדים עם קושי להירדם, לא מעט אנשים חווים מצבים של נדודי שינה שגורמים להם לישון בצורה לא סדירה, אם הם בכלל מצליחים לישון. זה יכול לנבוע מסיבות שונות, בין אם זה תחושת מועקה, תחושת עייפות שלא מאפשרת להם להירדם, טרדות שונות של היום וכן דברים חיצוניים כמו רעשים וכדומה.

על כן, ישנה אפשרות להשתמש ברעיונות עבור מדיטציה לשינה. כלומר, להיכנס למוד מסוים שגורם לנו לשכוח מכל מה שנמצא מסביב ופשוט להירדם. צריך להסביר, זה לא מתרחש מיד, זה לוקח זמן, הרבה פעמים אנחנו צריכים לתרגל את זה וכן להתרגל לרעיון שאנחנו עוברים מדיטציה.

כיצד עושים את זה בפועל

ובכן, בשלב הראשון, אנחנו צריכים להכין את השטח, כלומר, אנחנו צריכים לדאוג שהכל יהיה מסודר ומאורגן, ששום דבר לא יפריע לנו בעין או בכל צורה אחרת. כך אנחנו נוכל לשכב על המיטה ולהירדם כמו שצריך.

בשלב השני, אנחנו צריכים להרגיע את הגוף, להרגיע את הנפש, לאט לאט, לעצום עיניים ולהתחיל להיכנס למוד של מדיטציה שתוביל אותנו בסופו של דבר לשינה.

חשוב לומר, תוך כדי, אנחנו יכולים להאזין למוזיקה מרגיעה, מוזיקה שקטה שמתאימה למדיטציות, זו אמורה להיות מוזיקה שתגרום לנו להיכנס לאותו מוד הכרחי לשינה.

ברגע שנתחיל במדיטציה, אז מן הסתם, גם הנשימה שלנו תשתנה, הגוף יהיה הרבה יותר רפוי, פחות נוקשה, ואנחנו נוכל להתחיל לאט לאט להירדם, להיכנס אל תוך החלומות ופשוט לישון כמו שאנחנו רוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *